Jobbar på

Denna vecka är man ju igång med träningen som vanligt igen, det går änsålänge bra:-) Men jag har ju varit lite rosslig i halsen och rester av familjen är riktigt dåliga, får hoppas detta försvinner ut ur huset nu..
Men jag har som sagt kunnat träna på enligt plan, igår körde jag ett nytt pass. Har själv satt ihop det och det tar nästan 3 tim att köra igenom, så ett långt och hårt pass:-)
Idag är det dubbelpass igen, samma upplägg som i måndags.. Morgonpasset gick som det skulle, nu ska jag bara ta mig igenom eftermiddagspasset också. Sen är det vilodag imorgon!

Kommentarer

stefan sa…
Men.. Jesus har ju inget skynke idag. Och var är törnkronan? :)

Bra tränat :)
Samuel sa…
Haha har ett litet höftskynke av lyckra;-)
Behöver ingen törnekrona, sitter ju på en testcykel och det är plågsamt nog..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack