Gilla smärtan

Oj vad man är skadad i huvet, detta kommer man på lite då och då. Igårkväll skulle jag ju köra mitt andra pass, bestämde mig under dagen för att köra fler 60/120 intervaller. Klarade ju tolv på morgonen så hade ju 8 kvar till att få ihop 20st. Gick under kvällen och var lite nyfiken på om det skulle gå, fanns en risk att kroppen skulle vägra efter morgonens urladdning. Men vid 20.30 när jag nattat den.minsta smög jag ut i garaget, resten av familjen satt med fredagsmyset i soffan.. Fast jag såg faktiskt mer fram emot intervallerna, detta är ju lite skadat... Då måste man ju gilla smärtan på nått udda sätt :-)
Värmde upp i några minuter och benen kännde av morgonpasset... Men satte igång ändå, och tror ni inte på fan att det gick rätt bra. Körde mina 8st intervaller, tog i lite mer så höll dom ca 10w högre än på morgonen. Hade fixat en kanske 2 till, men ville inte överdriva:-)
Nöjd satte jag mig lite senare i soffan, med känslan av att idag vann jag över mig själv:-D

Idag ska det också cyklas, hoppas på lite intervaller efter skoterspåren. Risken finns dock att dom är isiga..

Kommentarer

fifty shades of grey är söndagsskola för dig ;.)))
Samuel sa…
Haha sånt myspys sysslar jag inte med;-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift