Välbehövligt

Befinner mig just nu uppe i stugan, det är ett hus egentligen. Min pappas föräldrahem, så är gott om plats och bekvämt.
Gårdagens andra pass gick så tungt som det skulle, ville ge upp efter 2min, men tog mig i kragen och körde mina 30min. Är ju precis den känslan jag vill åt på dessa pass..
Sen bar det iväg hit då:-) Är sååå skönt att vara här, blir uppassad och får leka med skotrarna med barnen:-) Får även tid att cykla, var idag ute i nästan 3 tim och rullade. Det blev årets längsta pass.. Hoppas få till ett ännu längre imorgon om jag orkar:-)
På dagens pass hade jag dessutom sällskap, 2 renar sprang framför mig i 1 mil. Sen tog jag av i en korsning men när jag kom tillbaka vilka stod och väntade på mig, jo renarna så då sprang dom 1 mil till med mig..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift