Skoterspår

Igår var jag på lite dåligt humör efter morgonpasset... Därför tänkte jag att jag skiter i att krypa in i garaget en gång till på kvällen, utan istället på med vinterthigtsen och ut. Skoterspåren är faktiskt helt ok nu, bitvis perfekta:-) Så ut och körde fyror på dom, efter det blev humöret bättre. Kändes riktigt bra och kunde trycka på under alla, nu har man ju ingen koll på watt och så ute. Men var ju precis därför jag ville köra ute, ville vara fri!! Ibland behöver man det också, själen behöver få ro nån gång ibland;-) monarkpass hinner jag med nog många av ändå..

Idag ska det tränas också, men vad och hur det styr familjen idag. Skulle gissa att det blir en kvällspass på monarken eller skoterspåren.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack