Medioker

Riktigt jävla medioker var gårdagens träning, först morgonpasset där jag vek ner mig för lätt. Kvällens träning var ännu sämre, omotiverad och seg klev jag ut i garaget. Visste innan jag började att det inte skulle gå, och med det i bakhuvudet går det sällan bra.. Värmde upp i 5min sen på med vikterna och upp med trycket, skulle köra 20min på 5.6w/kg... Gick i 12min sen blev det 15sek paus, på det igen men blev tvungen att ta ett par pauser till innan jag nådde 20min, även sänka kadensen under kortare stunder.. Landade tillslut på 5.5w/kg med några korta pauser, sen satt jag och surade med godisskålarna resten av kvällen. Så idag har jag ont i magen och känner mig illamående.. Men känner jag mig själv sitter jag där ikväll också och tuggar i mig..

Idag blir det ut på stan med barnen då det är marknad här i helgen, jag gillar ju stora folkmassor så det blir säkert skoj...
Sen hoppas jag kunna träna nått ikväll, med bättre känsla än igår..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack