330

1a oktober idag, säsongen 2016 startar nu. Eller helt ärligt så har jag smygstartat, började förra veckan.. Hann med 10pass då och denna vecka har jag hittills kört 5pass, första veckan var seg men kännts mkt bättre denna vecka. Kroppen börjar komma in i det, och känns skönt att få börja slita igen. För slita kommer jag få göra, räknade lite snabbt på hur mkt. Om jag håller det tänkta snittet per vecka kommer jag köra 330 pass till maj.. Ska bli jäkligt skoj att se om jag fixar det:-)

Sen kommer jag försöka förlänga passen lite i vinter, så istället för att höja watten när jag klarar målen lägger jag på lite fler upprepningar. Så samma watt men lite längre:-) Tänkte nöta ut den där Monarken i vinter!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack