Vinterhoj

Eftersom mina racehojar kommer lite senare i vinter så måste jag ju ha nått att köra på nu, så kollade upp vad som fanns på lager för snabb leverans. Hittade lite skoj, men föll för en Cannondale F-Si Carbon 2. Egentligen alldeles för fin för att vara vinterhoj, men tänkte unna mig det:-) För vintern är ju inte skoj och då måste man ju göra det bästa av den.. Den är grymt specad med finaste leftygaffeln, vevpartiet är ju grymt och kolfiberhjul. Växlarna är Sram X01, så dom kommer sköta sig:-)
Har jag tränat nått då i veckan?? Ja det har jag gjort, helt efter planen:-) Varit tät i näsan men det har inte hindrat mig, och nu har det släppt:-) Är ju nu inne i slutet av vecka 5, så snart är första perioden slut. Tänkte redovisa hur det gått på söndag eller måndag:-)

Kommentarer

Unknown sa…
Vikt på denna cykel!? :)
Samuel sa…
Vet inte riktigt, teammodellen vägde strax under 9. Så gissar på ca 9.5.. Men ska väga den när jag får den, så om en dryg vecka vet jag svaret:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack