Fin söndag

På söndag morgon drog jag och Isabelle upp till stugan, där var redan mina föräldrar och Christoffer och Lisa-Marie. Dom åkte dit i fredags, för att få lite mer tid där. Har inte åkt så mkt bil med Isabelle, men dom 13 milen gick bra för henne både dit och hem. Väl där var det fiske, lek med fyrhjuling och koll av bäverdamm. Full fart hela dagen innan vi drog hem igen, trötta barn när vi kom hem efter en skojig dag/helg:-) Även jag var riktigt trött och sliten, inte 100% frisk just nu. Väldigt tät i näsan, ska testa att träna idag så får vi se hur det går. Antingen blåser jag ur systemet eller så ligger jag nerbäddad imorgon.. Jaja gårdagen var iallafall bra, skulle verkligen vilja vara mer där ute. Skulle lätt kunna bo där, om det nu inte vore rätt ont om jobb i Kvarnbränna...:-) Men med lite tjuvjakt och fiske kanske man skulle överleva ändå;-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack