Gå vidare

Har nu lämnat helgen bakom mig, tyckte inte alls om mitt misslyckande. Däremot var det tydligen bra för bloggen, krossade tidigare besöksrekord efter loppet i Skövde. Så tydligen gillar ni att läsa om när det går dåligt ;-) Men har inte tänkt deppa ihop, fördelen med lång bilresa hem är att man hinner skaka av sig värsta besvikelsen. Värst tycker jag det är att man inte lever upp till förväntningarna...

Men nu ska jag se till att jobba vidare, vet om att jag kan. Så ska följa min plan och se till att vara förberedd till Falun, anmälde mig igår och nu ska jag hitta boende. Drar även igång med träningen idag, men blir bara ett lätt rullpass idag för att kolla knästatus och få igång kroppen.

Igår fixade jag iordning min monarkvrå lite, ny fin matta som jag fick av Kapraali Fritid och putsad monark :-)

Kommentarer

Stefan sa…
Misslyckande?! Du tillhör toppskiktet bland sveriges stora skara cyklister så Du ska sträcka på Dig och vara stolt!
Se det som en helg att ta lärdom av isf att titta på dom negativa bitarna... Du får revansch i Falun, det är jag säker på!
Tugga på nu och fortsätt med Ditt koncept.
Lycka till!
Samuel sa…
Tack så mkt Stefan! Ska ta till mig det och försöka vara stolt, är ju som du säger inte inte fy skam ändå. Men vill högre upp i resultatlistan, men vet om att det lossnar om man bara jobbar på. För grundjobbet har jag gjort, nu ska det bara så min väg framöver :-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack