Lite kortare..

Igår skulle jag köra ett TT uppe på tannberget, det är för dom som inte vet ett stort område med skidspår på vintern. Påminner rätt mkt om lugnet i Falun, väldigt lätt att få ihop höjdmeter där ute på stigarna. Körde på ett varv som tar ca 40 min för mig, men någonstans bland alla stigar körde jag fel.. Så blev ett kortare varv, blev så jävla less på mig själv så då fick det räcka med 30 min.. Lat är jag också nu!!
Fick iallafall ihop 351 NP watt i snitt, vilket känns ok på en bana där det hela tiden går upp och ner bland rötter och stenar :-)

Idag är planen ett lugnt rullpass när sambon jobbat klart för dagen, sen blir det 3 dagar med hård träning för att komma bra förbered till Falun nästa helg :-)

Kommentarer

Anonym sa…
Bra där!

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack