Ordnar sig.

Så då är min Scalpel Si beställd :-) Var ju sur och bitter för nån vecka sen, men var väl mest min fåfänga som talade. Ville väldigt gärna ha racemodellen, men den får jag vänta med.. Istället får jag tag i Scalpel Si Hi-mod Carbon 1, i stort sett samma hoj som racemodellen förutom hjulen. Men har kört Czerohjulen hela vintern/våren och dom är riktigt bra, så där går det inte klaga.
Har inte varit nere och provkört den, men alla jag pratat med som gjorde det öser beröm över cykeln. Tittar man på hur dom tänkt med hela cykeln så förstår man att detta blir bra, otroligt genomtänkt hela cykeln..
Den ska skickas den 15/5, så kanske hämtar jag upp den när jag åker till Falun för tävlingar. Eller så kan jag inte hålla mig till dess, vi får se:-)

Ett stort tack till Henrik Kapraali och Kapraali Fritid som hjälper mig med denna, inte bara för hjälp med cykeln utan även för att han står ut med otaliga frågor och funderingar :-)
Fick nån kommentar om att det är många svängar här på bloggen, men så är mitt liv och jag försöker inte lägga nått måbra filter över allt...

Igår körde jag ett lättare pass på 60min i skogen, ren och skär glädje på Habiten var det. Körde en stig utför som tar dryga 3min i maxfart, hade ett rekord på 3.04 från ifjol. Satte det i juli när det var helt torrt, nu ligger det lite snö, är blött och två stora vattenpölar som man kör runt. Men körde ändå ner på 3.03, så är snabbare även ute u skogen i år:-)

Idag kör många Lidingö Mtb, ska bli skoj att se hur det går. Själv ska jag köra en tuff träningstävling mot mig själv, ska köra en långloppsbana jag har. Tar nog kring 90min i dessa förhållanden, så ska slakta mig ordentligt!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack