Jobba sen nöjen..

Dags att jobba några timmar, sen blir det bilen i ca 10h. Blir en lång dag men ska bli skoj, vill bara komma ner till Skövde nu. Känner mig riktigt disträ och nervös nu, kommer bli ännu mer nervös timmar imorgon. Man tror ju det ska avta efter några år, men inte då. Men har blivit bättre iallafall, för några år sen ville jag ju knappt tävla. Mådde fysiskt och psykiskt dåligt av stressen kring tävlingar, nu är det mest bara vanlig nervositet. Men har fått jobba en del med mig själv för detta, och ibland börjar tankarna gå i fel riktning.  Då får man försöka bryta det negativa och tänka positivt, för mig handlar det om att inse att jag inte är sämre än alla andra. För jag har en tendens att förminska mig själv, och det är ju dumt..

Sitter och nervösdricker kaffe nu på morgonen...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack