Vända på steken

Bestämde mig rätt snabbt igår att den motgången bara var att skaka av sig, den ska nu vändas till motivation och framgång. Vad jag ska cykla på har jag inte bestämt än, just nu lutar det åt att det blir Habit för hela slanten. Men kommer avvakta ett tag innan jag bestämmer nått, vill inte behöva fokusera på det nu.

Idag tog jag en skön tur på 2.5h, väldigt lugn cykling utan siffror. Lämnade datorn hemma, lättare slappna av så:-) Körde bla ner för DH banan i bocksliden, ligger i solen så stora delar har tinat fram. Skönt att köra lite teknik på stigar, blir ingen DH åkare av mig.. Men tog mig ner rätt bra tycket jag, speciellt med tanke på att det var första gången på stig för 2016. Rätt fint med dropperpost när man bromsade sig nerför:-)
Benen och kroppen kändes oförskämt pigga hela passet, körde ju lugnt men ibland går det ändå tungt. Men inte idag, tiden gick snabbt och solen sken.  Kanske blir det sommar även i år :-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack