Äntligen..

Kors i taket kedjan höll under gårdagens TT, körde på Tannberget där jag gjort en bana som jag tror är rätt SM anpassad. Lite extra fokus på droppet, så hoppade utför det en extra gång per varv. Vill få en säkerhet i hoppen, inte behöva vara orolig vid varje uthopp som nu..:-)
Känner mig lite seg i kroppen nu, men låg ändå på bra varvtider. Fast har ju bara mina egna tider att jämföra mot...

I lördags när kedjan flygit så tog jag mig ju hem och bytte hoj till den lvg cykel jag lånat inför nästa helg, cyklade drygt 2mil. 1 i sweetspot, sen vände jag och tryckte på ordentligt. Blev en snitthastighet på 43.2km/h, borde kunna fila på den tiden lite genom att sitta bra på cykeln.. Skulle vara skoj att se hur mkt snabbare man körde med tempohoj:-) På lördag när jag ska köra Ironman cyklingen, så lär jag ta det betydligt lugnare. Är inte riktigt van att köra 18mil, men ska bli skoj att se vad man orkar hålla för snitt då...

Idag måndag blir det dubbelpass, sista veckan innan semestern nu så bara att bita ihop.. Sen börjar toppningen:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack