Semester

Första semesterdagen idag, riktigt skönt att nu vara ledig i 5 veckor!! Har börjat semestern på bästa sätt med en mkt bra helg, först lite cykling i lördags. Igår var det Junsele och djurparken där som stod för aktiviteter, kanonväder och snälla barn gjorde dagen mkt bra. En stor tiger är rätt häftig faktiskt.. Idag hoppas jag på att solen kommer fram, har badsugna barn.. Så tänkte att vi skulle ner till stranden, men iallafall jag vill gärna ha sol. Nått bad för min del blir det nog inte, åt helvete för kallt i vattnet än.. Men dom små bryr sig ju inte om sånt:-) Ska även försöka ta mig ut å träna ett lätt pass idag, är ju nu dom sista tre veckorna innan SM.. Tänkte köra formtoppning enligt en gammal klassisk modell, 2 dagar lätt träning följt av en med stenhård körning. Sen upprepas denna cykel fram till SM, igår vilade jag idag lugn träning. Vilket betyder att imorgon blir det hårt igen, ska då köra ett TT med mig själv. Hoppas att i slutet av denna vecka börja känna hur kroppen laddar upp med kraft, så mkt fokus på SM nu också mitt i semestern. Men största fokuset ligger på barnen och en skön semester:-D Lite bilder från igår:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift