Rullande

Igår var det ett riktigt lugnt och skönt rullpass på en timme, la in en hel del teknik i passet. Bla 10 hopp i mitt dropp, hittade även en gammal bmx bana eller nått. Körde runt där några varv, lättade lite från marken i nått hopp iallafall. Nästa mål är att lära sig hoppa dubblar, får se om jag hinner innan SM:-) Men ingen katastrof om jag inte hinner, dubblarna kan man ju rulla över. Inte lika snyggt men funkar ju...

Idag blir det TT, blir på Tannberget där jag gjort iordning en bana jag tror är bra att träna på inför Isaberg. Skulle vara skoj om jag fick ett paket med cykel innan, vill börja på köra in den nya nu:-) Kan avslöja att det faktiskt blir en HT, men tror väldigt mkt på just denna HT.. Sen har jag ju nu kört in mig på HT iår, så nu kör jag vidare på det:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift