Ironman

Hade nästan glömt att jag i ett svagt ögonblick lovat att köra cykelsträckan på lycksele ironman, tur att jag inte sagt att jag skulle köra allt själv iallafall:-) Så nästa lördag ska jag alltså cykla 18mil för Lycksele Crossfit, blir ett bra träningspass. Ligger dessutom rätt bra i tiden mot Sm. Har nu planerat all träning fram till SM, 4veckor kvar på söndag nu så det var dags. Ska ju försöka vara i bra form den 19/7, precis som alla andra på startlinjen:-) Kommer nog gå ruskigt fort på den tävlingen, men ser fram emot att köra mitt första SM i elitklassen. Kommer lära mig mkt av det, som man har nytta av senare:-)

Planen fram till Isaberg är rätt enkel, denna vecka och nästa kommer jag köra väldigt hårt. Avslutar nedträningen med dom där 18milen, det får vrida ur kroppen lite. Sen har jag tre veckor på mig att komma upp ur källaren, då kommer jag vila lite mer och köra tävlingslik träning däremellan. Sen skulle jag behöva gå ner ett par kg i kroppsvikt, men det blir svårt i semestertider. Så får nog nöja mig med den vikt jag har...

Nästa problem är boende i närheten av Isaberg, verkar vara rätt fullt överallt. Funderar faktiskt på att bo i tält, det borde väl gå.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack