Seg men PR ändå..

Har sen ett par veckor tillbaks  kännt mig seg och trött, varit lite orolig att jag pushat mig själv lite för hårt. Men har valt att följa min plan och träna på rätt hårt ändå, ska ju ner i källaren nu..
Valde igår att köra anaerob träning,  dvs sånt som svider i benen:-) Blev mina 60/120 intervaller, inga större förhoppningar om resultat innan. Men det gick helt plötsligt väldigt bra, fixade 15st på 530w eller 7.6w/kg. Vilket är mitt bästa resultat på dessa intervaller, så nu känns det bättre igen. Blir till att följa planen veckan ut, börjar med vila idag:-)
Hoppas nu att jag sen lyckas med toppningen av formen, har tidigare haft problem med att hitta receptet på det för just mig. Så nu testar jag en variant jag tror på, hoppas det funkar så att jag vet till marathon sm hur det ska göras..

Har en konstig känsla i halsen idag, hoppas det bara är nån hårboll eller nått. Lite orolig över att bli förkyld nu, fick stå ute i nästan 2h igår i regn och 10grader... Det hårda livet som fotbollstränare:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack