Fulmekat

Har haft problem med vevpartiet på hojen, men hoppas jag fått till det nu.. Fulmekat med prylar från garaget, bra att spara saker ibland:-)
Om det håller får jag väl se på lördag, ska ut en sväng idag med. Men då blir det rätt lugnt, så inget riktigt test för cykeln.

Som vanligt så här innan tävlingar börjar mitt flyktbeteende, börjar tvivla på att jag gjort saker rätt och överväga att stanna hemma istället. Finns ju en risk att göra bort sig, och inte leva upp till mina krav.. Är ju så enkelt att stanna hemma.. Så får jobba nu på att försöka tänka positivt,  är ju för detta man tränat hela vintern. Vet ju även att jag kämpat på bra i vinter, så ska nog gå bra:-)

Idag blir det som sagt ett lugnt väckningspass, vill ju inte att kroppen somnar:-) Funderar på att testa mitt nya lite högre dropp, men är väl kanske inte bästa idén så här dagen innan tävling. Kan ju bli krasch..

Kommentarer

Petrus sa…
Känner igen det där med flyktbeteende! Lycka till :-) det kommer att gå hur bra som helst ska du se :-D
Samuel sa…
Tack så mkt, får hoppas du har rätt:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack