Omplanerat

Igår skulle jag köra tuffa backintervaller, det gick åt helvete.. 40sek in i första drog jag av kedjan.. Har aldrig varit med om att kedjan går av så här ofta, måste vara nått med kedjelinjen på hojen. Händer lite för ofta på just denna hoj för att det ska vara en tillfällighet, har varit så på dom andra Big Nine också. Mkt trassel med kedjorna, så nått som inte riktigt är som det ska..

Så då blev det att försöka lugna ner sig och sen planera om, tur man har monarken. Den ställer alltid upp:-) Körde lite Vo2max intervaller på den istället, inga kanonben men fick ta i iallafall. Känt mig lite sliten sista dagarna, så skönt med vilodag idag. Måste också fixa kedjan på utecykeln, den behöver gå några dagar till. Men inte så länge till, för min nya ska nu vara påväg från ett mellaneuropeiskt land:-D

Har ju varit riktigt många besvikelser och bedrövelser gällande vad jag ska cykla på, så är väldigt glad över att så här mitt i säsongen få till nått:-)
Att det dessutom blir en cykel som jag är riktigt nyfiken på är ju nästan för bra, ska bli SÅ jävla skoj att packa upp den när den kommer. Borde ju komma under nästa vecka:-D

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift