God morgon

Då jag har morgonpigga barn, Isabelle kliver upp 5.30 ungefär.. Så behöver jag ju iallafall inte stressa på morgonen, så frukost i lugn och ro nu. Sen packa klart det sista, för att vid 8 dra mot Skellefteå. 15 mil dit och start kl 11, så det borde bli lagom.

Dom här första tävlingarna för säsongen känns alltid nervösa, tror alltid att jag glömt något.. Sen brukar man nojja över allt möjligt, har man tränat nog mm Men det vet jag att jag gjort, tränat precis så mkt och bra jag kunnat. Så där finns inget jag kunnat göra annorlunda, istället är jag orolig över matrialet.. Får hoppas det håller ihop, inget vevparti som kärvar, kedjor som bryts eller punkor mm.
Jaja nu kör vi:-)
Kraftloppet here we go!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack