Väntan

Tänk att väntan på ett paket kan kännas så lång, men den som väntar på nått gott... Hoppas dom ringer från posten idag, för trotts att jag inte hinner cykla i skogen i helgen vill jag skruva ihop den. Vore ju en perfekt början på semestern:-D

Jobbar bara idag sen är det semester i 5 veckor, ska bli härligt!  Då kommer även träningen bli lite annorlunda, blir mer cykling ute i skogen och så tävlingslikt det går. Ska nöta in mig på nya cykeln när den kommer, men det är ju inget problem:-)

Idag måste jag ut med lvg cykeln, har bara suttit på den i 30min. Hade då lite att önska av sittställningen.. Fick låna den av Erik Jonsson, duktig skidåkare från stan. Men han köpte den av mig för några år  sen, så borde ju kunna sitta ok på den.. Blir nog att köra lite tröskelintervaller efter jobbet.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack