Kliv över tröskeln.

I går blev det bara ett pass, men var tre fina timmar istället. Under första timmen körde jag 30min strax över/under tröskel, sen drog jag ut och rullade lite efter upptrampade stigar och plogade grusvägar. Då i väldigt lugnt tempo, njuta lite av cyklingen och en del balansträning på smala stigar:-)

Imorse var det monark igen, 3*10 min strax under tröskel med 1min vila mellan. Låter inte så tufft kanske.. Men när man första minuten av dessa 10 drar på med 510-520 w, ja då blir det lite värre..  Tror detta är ett rätt nyttigt pass, först gå långt över tröskeln för att sen ligga just under och försöka återhämta sig lite. Vänja kroppen vid en fartökning för att sen kunna hålla tempot ett tag till..

Blir ännu ett pass idag, ska då försöka ta mig ut. Har kommit en dryg decimeter snö på morgonen, så blir nog rätt spännande...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack