Nära skjuter...

Fick ett infall att köra en 20a imorse, få det gjort liksom:-) Har som mål att fixa 5.5w/kg, skulle vilja bli stabil där innan sommaren. Kunna köra kontrollerat med jämn belastning hela vägen, och fixa det 6 av 7 dagar i veckan.. Har en bit kvar dit om vi säger så:-)

Idag höll jag hyfsat i 15min sen blev det stumma ben.. Med 3 min kvar fick jag ställa mig upp och trampa med väldigt låg kadens i 15sek, sen försöka ta i sista biten. Men blev sådär så tappade nog några watt, nästa gång ska jag hålla hela vägen!! Nu blev det 5.48w/kg, så väldigt nära men vill klara det utan stumma ben på slutet också..

Kommentarer

Anonym sa…
Otroligt stark. Är du noga med kosten för att hålla nere vikten eller hur gör du nu off season?
Samuel sa…
Nä inte så noga nu, jag äter vad många skulle se som skitmat.. :-) Men försöker bara inte stoppa i mig för mkt, godis blir det fredag och lördag. Orkar inte hålla diet året om, har inte den disciplinen. Nu är ändå min vikt ovanligt låg för säsongen, brukar väga såhär under sommaren. När sommaren närmar sig blir jag mer noga, försöker då dra ner på kvällsfikat..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack