Styrkor och svagheter

Denna tabell kan var ångestfylld, men också rätt bra att använda. Är rätt lätt att se vad man är bra på och mindre bra, bara att ringa in sina värden och se hur strecket mellan dom lutar. Körde igår nått jag väldigt sällan gör, en maxinsats över en minut. Sen satte jag in det i tabellen, har en jäkla lutning på mitt sträck... Körde en minut på 10.95w/kg, vilket är riktigt jävla bra:-) Så för mig är det tröskeln som nog måste jobbas på mest, nyttigt att få se det tydligt ibland. Så får väl jobba på med kompiskamp, och nöta mina tröskelpass. Gjorde även en uppdatering på Scalpelhojen igår, fick hem min klinga från Garbaruk. Snabb och bra leverans från Ukraina, känns även som den är i bra kvalité. Hade beställt en 36a då jag var osäker på hur stor som får plats, men har mkt plats kvar. Får dit en 40 klinga om jag vill, så får beställa en till senare. Blir nog en 38a då:-) Självklart är den oval...

Kommentarer

Anonym sa…
Du skriver att det är självklart med oval klinga. Har du lust att utveckla detta då jag inte testat eller läst särskilt mycket om detta. Jonas
Samuel sa…
Jag upplever att mitt rundtramp blir naturligare och därför får jag bättre driv, men tror att man har större nytta av ovala klingor om man går på rätt låg kadens.. Men sen har jag hört dom som inte gillar det också, så är nog som allt annat en personlig smaksak:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift