Fredag!!

Ännu en efterlängtad fredag, så skönt!
Blev tillochmed tacos här hemma till middag:-)
Har även idag kört dubbelpass, innan frukosten blev det 3*10 min på tröskel. Första minuten i varje intervall körde jag dock på 500w, blir lite jobbigare så.. Sen blev det en dubbel espresso och en proteinshake till frukost, dock dryga timmen efter passet. Sen åt jag inget mer innan det var dax för andra passet efter jobbet, blev då 30min på 307w.  Men spetsade den lite och la in en fyra efter 5min, körde den på dryga 400W. Middagen smakade bra sen kan jag lova, var bara rätt jobbigt att laga till den. Tur det gick fort:-)
Nu blir det snart fredagsmys med barnen framför Idol, får se om jag kan hålla fingrarna från godisskålen..?

Imorgon och på Söndag blir det vanliga enkelpass med fyllda glykogenförråd, hoppas kunna ta mig ut i skogen innan det ska komma snö på måndag.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift