Knivseggen

När jag tränar vill jag pressa kroppen så mkt det bara går, utan att falla ner i avgrunden. Kan ibland vara en fin balansgång, tror nu jag börjar vara där jag vill:-) Så nu ska jag stå och vingla på kanten ett tag innan jag vilar..
Var riktigt seg imorse, trodde jag skulle få vika ner mig. Men upptäckte efter ett tag att jag ändå kunde ligga på rätt watt, så då var det bara att köra på. Blev 3*10min där jag första minuten ligger på ca 500w, sen ner strax under tröskeln i 9 min.

Sen blev det att få i sig lite kaffe, då tar man sig genom resten av dagen. Ska idag även orka med att leka fotbollstränare och köra ett till monarkpass. Sen blir det nog soffläge och tunga ögon när sonen ska göra läsläxan, blir nog min godnattsaga det:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack