Rätt focus..

Dagens 60/30 intervallerna gick helt ok med tanke på känslan i kroppen innan, orkade 34 min. Så godkänt:-)

Nu om focuset.. När man håller på med detta gäller det att ha rätt focus, jag har ofta haft fel. Jag har tittat på andra och sen kännt att så kan inte jag göra, för mina förutsättningar är inte detsamma. Sen har jag skyllt på att jag har barn, jobb mm och därför inte kan bli bra nog.. Haft dåligt samvete för att jag inte cyklat i 5tim ett par dagar i veckan, istället borde jag ha focuset på vad jag kan göra.
Alla har vi olika förutsättningar, men ingen är väl optimal. Finns alltid hinder om man väljer att se dom, därför ska jag försöka se vad jag KAN göra istället.
För om jag fokuserar på det orkar jag mer än om man ser hinder, och då blir jag bättre. Finns inga ursäkter för att inte försöka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack