Fullmåne

Gårdagen var rätt fullspäckad, efter debuten som fotbollstränare. Både jag och barnen överlevde, och iallafall jag hade skoj:-)  var det bara hem och fixa middag, få i sig den fick fort. Sen lite lek och pyssel med barnen, isäng med dom vid 20. Kom ut vid kvart i 9 med cykeln, minus 14 grader ute. Men ingen snö än, så är härligt hårt och fruset ute i skogen. Lam ligga lite is på några ställen men överlag är det perfekt, körde 6 st 5minl ånga tröskelintervaller vilade 1 min mellan. Inget pangpang i kroppen men ändå helt ok, och fick rensa skallen med lite utecykling..

På vilan mellan en av intervallerna hamnade jag uppe på en grässlätt, var så där härligt spöklikt med fullmåne och allt. Var tvungen att ta nån bild och även yla lite, fick inget svar så kunde lungt cykla vidare sen:-)

Idag blir det nog ett monarkpass, ser inte jag får in nått annat. Kommer bli 60/30 så länge jag orkar på 360/250w, ett rätt bra pass att kolla av statusen på. Gjorde detta innan VM i Lillehammer, klarade då av 18min.. Hade under våren fixat 40min drygt, säger en del om statusen under VM för mig.. Förra veckan fixade jag 40 min så börjar var tillbaka, får väl sikta på 60min innan juli 2015.
Angående VM så har jag skrivit väldigt lite om det, tänkte skriva ner lite mer under helgen om mina känslor och så därifrån. Har nog behövt viss distans till det..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift