Vila

Tydligen ska det ju vara viktigt att vila.. Så idag ska jag göra det:-) Är rätt skönt med vilodagar när man tränat efter planen, och det dessutom funkat bra. Har denna vecka kört 6 cykelpass på 3 dagar, alla pass har jag orkar igenom på den nivå jag ville från början. Så kan inte annat än vara nöjd..
Gårdagens kvällspass var 4*4, efter att kört på monarken rätt mkt nu så drog jag ut. Cyklade till en av mina favoritstigar och brände äv fyrorna, stigarna är stenhårda nu och grymt snabba. Var skönt och roligt att köra intervallerna, härligt att slippa garaget ibland. Hade säkert tagit i mer inne och fått jämnare belastning, men viktigt att även denna tiden på året få vara ute och ha skoj:-) sen får man ju jobba lite med överkroppen ute i skogen, men saknar verkligen en heldämpad cykel... Blev rätt bortskämd med att ha en sån i sommar, om man är snabbare på en är nog olika. Men för mig är det så mkt roligare med fullgung, vill sitta mkt när jag cyklar. Har man en sadel ska den ju användas, sen är jag väl bekväm helt enkelt:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack