Energitjuvar

Väldigt mkt nu som snor energi av mig!! Varför får det aldrig gå som man vill på en gång?? Har inte skrivit på ett tag här, beror mkt på att det då hade blivit riktigt gnälligt och dåligt humör. Hade nog även skrivits en del saker jag fått ångra senare, å bäst att hålla käften och verka glad.. Men ska nu försöka focusera på det som är bra istället.. Idag sista dagen på mitt 5 veckors block med träning, så nu ska vi vrida ur kroppen det sista uns av kraft som finns kvar. Då är man för trött för att orka bry sig om annan skit som händer:-) Varit ett bra block detta där jag tränat exakt som jag velat, så nu har jag kört från november exakt enligt plan. Så vintern har varit bra rent träningsmässigt, nu gäller det att våren också levererar!! Vill kunna ta mig ut och köra i skogen nu, men det är nog ett par veckor bort tyvärr. Men veckan som kommer nu ska jag fokusera på att cykla lite lätt och köra nått test som kommer bli lite tuffare, även planera träningen fram emot juli månad. Måste bara kartlägga kraven som ska uppfyllas, så jag vet vad som ska tränas och hur:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift