Motvind

Lite tungt just nu, sjukorna här hemma avlöser varandra hela tiden.. Vilket gör att man knappt sover ngt och allt känns tungt, humöret är inte direkt på topp heller. På allt detta så har det toksnöat i några dagar, så att kunna cykla ute är nu helt uteslutet. För det denna snö också gör är att lösa upp den skare som fanns, så nu är skoterspåren värdelösa!! Sen gick min telefon sönder igår, så nu är man utan kontakt med omvärlden.. Måste lösas men vet inte riktigt hur än.

Tränade dubbelpass som tänkt i måndags, men på tisdag när snön vräkte ner fick jag psykbryt.. Avbröt första passet för denna vinter, körde bara en av två timmar med intervaller på det passet.
Igår körde jag dock som planerat igen och matade genom mitt dubbelpass, kan ju få som vana att avbryta..
Idag är det vila, så en lite lugnare dag kanske.
imorgon ska jag på med dubbelpass igen är det tänkt, hoppas få in det i allt annat som ska göras då.
Så kort sammanfattat: Mkt att göra men inget av intresse, och en massa motgångar. Men snart så vänder det nog, eller så blir det bara värre. Den som lever får se helt enkelt:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift