Lågfart

Det går lite på lågfart här på bloggen och andra sociala medier just nu, beror på att min mobil gick sönder förra veckan. Den jag lånat är inte riktigt av senaste snitt, ska fixa en ny men tänkte vänta tills abbonemanget går ut. 3 veckor kvar till dess, så fram till dess får jag vara lite frånvarande:-) Är ändå jobbigt att se alla bilder på cyklister som cyklar på torra fina stigar runt om i Sverige, för här är det långt kvar till dess. Snöhelvetet ligger kvar i skogarna än, och under den en massa is...

Så jag planerar mest för hur och vart jag ska cykla när det blir dags för riktig cykling, och fram till dess får jag sitta i garaget. Men börjar få planen klar för hur jag ska förbereda mig på bästa sätt inför sommarens mål:-) Saknar bara lite info om hur banorna kommer se ut på SM tävlingarna, har ju lite info om Isaberg men väldigt lite om Långloppsbanan. Detta är ju en viktig del av hur jag kommer lägga min träningsrundor i sommar...

Men idag blir det monark, ett 30/15 pass står på schemat. Får sen se om jag orkar något mer efter det...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack