Kalas

Blev inte nått inlägg igår, lite mkt att göra ibland.. Söndagen blev inte som jag ville, skulle köra ett lugnt 2tim pass som återhämtning och ladd inför denna vecka. Snön vräkte ner.. var inte jätte sugen på att frysa arslet av mig, så klev in i garaet. Blir då lite tuffare, men försökte hålla tillbaka. drog av 7st 5or med 1min vila mellan, 2min in i på nr 8 avbröt jag.. Kom på att jag ju inte skulle dräpa mig:-)Snittet på 5orna hamnade på ca355w, blev betydligt jobbigare än 2h rull. Så igår var jag mer sliten än vanligt på måndagar, men mitt dubbelpass blev av på en helt ok nivå. Så nöjd med det! Idag ska veckans intervallmix köras, brukar bli tufft så får hoppas kroppen vill vara med. Sen fyller min sambo år idag, så ikväll ska det firas med god mat och tårta med släkt:-) Har även hunnit fixa hjul till hojen, förhoppningsvis kommer dom i veckan.. Sen ska jag köpa ny mobil idag eller imorgon, så då kommer det lite bilder här på bloggen igen:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack