Strular

Mkt som inte riktigt går som jag vill just nu, saker som jag trodde var klara inför säsongen hänger nu löst igen. Hoppas dock att det löser sig inom kort, för nu vill jag lägga energi på familjen och träningen igen. Nästa vecka börjar ju en ny 5 veckorsperiod med träning igen, hoppas på att den ska bli riktigt hård! Vill börja på hitta fart och tåla mjölksyra på ett bättre sätt, så enligt planen ska jag plåga mig ordentligt. Är en viktig period nu som kommer, hela Maj ska det nötas ordentligt. Borde även då kunna börja köra en större del av passen ute i skogen, känns rätt viktigt att börja med det nu. Är ju lite anpassningar som ska göras för kroppen innan den blir van med det, och ligger ju redan efter dom flesta av mina konkurrenter i skogstid... Så nu hoppas jag det slutar snöa och att solen kommer fram!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack