Tvivlar

Tvivlar på mig själv nått grymt just nu, vet att jag tränat på bra i vinter och är starkare än någonsin. Men alla andra verkar ju vara igång och tävlar, dom hoppar, svänger och flyger fram i en jävla fart!! Själv har jag kört ett pass ute i skogen och innan jag kan köra ordentligt är det nog ett par veckor kvar tills, men har lovat mig själv att inte falla i fällan att titta på andra. Fast det är svårt, måste tro på att jag hinner ikapp med skogsträningen.. Just nu känns det dock tungt, trotts att träningen flyter på som den ska. Dubbelpass idag och imorgon är det vilodag, skönt efter 6 dagars träning med 9 pass som alla slutat med att jag hängt över styret... Fick mina hjul idag, kommer bli fina på cykeln. Köpte även ett par däck med 2.3" bredd, Specilized Renegade S-works. Dom ser fina och lättrullade ut:-) Kommer snart lite bilder, jag lovar:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift