Tilbaka på ruta 1

Vilodag igår så lite seg i benen denna morgon, fixade 12 st 60/120 intervaller på 7.5w/kg. Bra men inte bäst... Fast kan väl inte bli rekord varje gång, men försöka går ju. Blev 8 st till efter jobbet, man vill ju ta helg med gott samvete. Ikväll blir det bio med äldsta barnet, jag och Christoffer ska se Avengers.. Ska försöka hålla mig vaken. Sen till det som stört mig ett tag och nu tagit mig tillbaka till ruta 1.. Kommer i helgen packa ihop cykeln och skicka tillbaka den, inget fel på cykeln utan den var skön dom få pass jag prövat den. Men ett missförstånd eller nått sånt gjorde att villkoren ändrades med hur betalning skulle ske, och efter att jag fått låna pengar för att betala cyklarna som blev stulna är jag inte sugen på att låna mer.. Därför står jag nu utan tävlingshoj igen:-( Dock inga sura miner mot Allebike, dom ville hjälpa mig men det gick inte lösa på ett sätt som funkade för mig och dom. Men kommer bygga ihop en av delar jag har och köpa lite grann också, kommer bli en HT då det blir mer ekonomiskt och mindre som kan krångla. Rätt viktigt att det blir stadigt och håller en hel säsong när jag bara kommer ha en hoj, vill inte bli stående ett par veckor utan hoj i Juli/Aug.. Vet om att jag är snabbare på FS, men ibland får man nöja sig med det näst bästa. Kommer även ha mkt hjälp av Experimental Prototyp som kommer se till att många delar på cykeln blir väldigt unika:-) Detta strul har tagit mkt energi, men även fått mig att knyta näven och taggat mig att cykla jävligt fort på det jag har. Velat lite om jag skulle skriva något om detta men vet ju att frågorna skulle komma när jag börjar hoja på en annan cykel, så lika bra att skriva om det här. Saknar just nu ett par snabba hjul, så vet ni av ett par med 9mm axel fram och 12mm bak med 10 delad body får ni gärna höra av er.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift