TT

Idag hoppas jag på ett TT som innehåller lite stig iallafall, snö och is kommer nog också ingå. Men vill verkligen ut på stig nu, låta hela kroppen vara med i cyklingen liksom.. Men vädret säger snö idag, så kan bli en misär där ute, fast det är man ju van med. Ska man nu dessutom cykla HT så måste jag lära rygg mm att ta lite mer stryk, kommer ju inte få någon hjälp av en bakdämpare längre. Den får man ha i rumpan istället:-) Ska försöka att köra mig trött under ca 45min, så mkt mer tid har jag inte idag. Vi ska nämligen också på 50års kalas ikväll, blir nog skoj det. Idag börjar ju även tävlingssäsongen på riktigt för MTB här i sverige, Kolmårdsbiken ska köras för många. Ska bli intressant att börja se lite resultatlistor, får ju nöja mig med det då man inte kan vara med själv.. Men alltid skoj att börja se lite resultat!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack