2 intervaller.

Vilken lyx med semester och kunna träna mitt i dagen:-) Idag blev det 2 st tuffa intervaller, 1 efter banan här på furuvik, den är lite omgjord och långsammare än i fjol. Varvet tog 9.40, Pb från ifjol är 9.33. Så rätt nära trotts att det nu är ett par hopp och lite lösare, ville väl egentligen komma under 9.30 så lite missnöjd.. Sen rullade jag mot Norråsbacken, rekordet där ifjol var 4.38, då körde jag med Wattmätare och då krävdes det 440w i snitt för den tiden. Nu körde jag upp på 4.35 med den andra intervallen i benen, så helt ok form än så länge. Inte riktigt det tryck jag ville ha men är ju iallafall bättre än förra året, så får vara nöjd. Imorgon blir det ett kort TT på min SM bana på Tannberget, hoppas att det ska ge dom där pangpang benen. Annars får jag nöja mig med detta:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift