Läget i Isaberg.

Efter en vääldigt lång bilresa igår, 111 mil var det så kom jag till Isaberg vid 22. Hade bokat in mig att bo i Sporthallen, var lite orolig över att det skulle vara mkt spring och stök där.. Det behövde jag inte vara, för jag är helt ensam i en stor sporthall. Nästan lite läskigt:-) Idag har jag varit hela dagen ute på tävlingsområdet, kanske inte optimalt men man vill ju vara där och titta. Körde även 2 varv på banan, den är rolig och kommer bli grymt jobbig! Första varvet jag körde hamnade jag med Emil Lindgren och några andra stofräsare, inte jättebra för självförtroendet att försöka åka med dom utför.. Nu var det ju mitt första varv på banan, men så fort som dom åker kommer inte jag åka någonsin. Efter dessa 2 varv var det lunch och sen heja på alla snabba veteraner, jäklar vad dom körde! Imponerande var det, såg grymt jobbigt ut också. Så nu vet man vad som väntar imorgon, får bara hoppas att benen är dom bästa jag haft och att jag orkar trycka på hela tiden. Nu blir det att krypa in i sporthallen och ladda med lite socker, och intala sig mentalt att det kommer gå bra imorgon.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack