Startlista

Kollat in startlistan för Tolvtjärnsloppet, inte jättemånga i tävlingsklassen. Synd att inte fler vågar köra där, för var ju rätt många i motionsklassen.. Jaja motståndet blir hursomhelst riktigt tufft i tävlingsklassen!! Henrik Enberg kör ju alltid bra och sen har vi hela Härnösandsmaffian, dom har ju hur många snabbingar som helst.. Måste vara nått i vattnet där:-) Tror väl att Erik Gunnarsson blir den av dom som är snabbast, han är ju en sån där ung och lovande talang. Alltså allt som jag inte är:-) Sen finns det ju alltid någon som man missat som kör fort, men jag ska sälja mig dyrt hursomhelst! Blir ett spännande lopp som jag ser fram emot, ska bli skittrött och ha roligt samtidigt. Idag blir det ett riktigt tufft pass, vill testa kroppen ordentligt.. Sen är jag ju inne i en tuff träningsperiod nu, så då måste man ju mata på:-) Bryta ner för att bygga upp!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack