Förberedd??

Frågan jag alltid ställer mig innan tävlingar, är jag nog förberedd? Har jag gjort vad jag kunnat mm?? Tvivlar ju alltid på mig själv, så försöker intala mig själv att jag gjort allt. Känns även som jag gjort allt jag kunnat, har tränat hårt och bra hela vintern/våren. Lärt mig hoppa lite bättre, om jag klarar av hoppen i Isaberg ser vi nästa lördag.. Det enda som stör mig är nått kilo för mkt i vikt, men orkar inte banta nu. Så det kilot tar vi bort till marathon Sm istället :-)
Så efter mina förutsättningar är jag nog så förberedd för SM som jag kan bli, känns bra att ha gjort det. Nu får man bara hoppas att det ger nått också:-)

Såg även att jag får en jävlig hemresa, våran start är 14.30. Efter det ska jag sätta mig och köra 110mil hem, undrar när jag kommer hem?? Gissar på 5 måndag morgon...

Kommentarer

Unknown sa…
Lycka till! :-D

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack