Dumt..

Har inte kollat anm.listan till SM, tänkte att det bara är dumt.. Men igår gjorde jag det ändå, det var dumt. Att se alla dom där namnen på listan gjorde mig lite skakig, vad har man gett sig in på!! Sååå många duktiga cyklister, och så jag.. Första tanken var att inte åka ner, sen läste jag även Jeppmans blogg.. Stod nått om att ska man satsa på detta kan man inte jobba mer än halvtid.. Då fick jag vatten på kvarnen, jag jobbar ju heltid har 3barn och hus. Då har jag ju en bra ursäkt för att inte åka, eller??

Blev sen lite arg på själv, har ju lovat mig själv att inte använda det som en ursäkt. Finns liksom inga ursäkter, bara olika förutsättningar som man gör det bästa av. Vill göra ett bra resultat på XCO SM, men vad är ett bra resultat i detta sällskap då??
Vet faktiskt inte det än men det får man se, ska då vara mitt bästa jag den 19/7.. Har inga förhoppningar om placering långt fram i XCO, finns så många som är starkare än mig. Men jag har jobbat hårt för att vara snabb och gjort allt jag kunnat, det är ju allt man kan begära av sig själv..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack