Lugn dag

Sitter på altanen och dricker kaffe efter lunchen, molnigt men så länge det inte regnar är jag nöjd. En lugn och skön dag än så länge här hemma, ska väl packa och fixa det sista med hojen. Den ska ju vara i topptrim innan jag åker.. Men först ska jag träna, blir ett TT på ca 25min är tanken. Kommer då gå på max, allt för att kroppen ska förstå att det är allvar nu:-) Imorgon efter lunch drar jag ner mot Isaberg, är ju bara 110mil ner... Blir en lång bilresa men det ska nog gå bra, är ju inte optimalt att åka så nära tävlingen. Men jag är rätt van och finns ju inte så mkt annat att välja på. Inför LL-SM kommer jag se till att kunna åka nån dag tidigare, så man hinner återhämta sig ordentligt. Ser fram emot att komma ner nu:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack