Bra TT

Blev ett fint TT igår på 44 min, lite kort kanske men tog i ordentligt. Körde på min SM anpassade bana, har ju inte varit i Isaberg men sett mkt bilder:-) Så inte en massa rötter och stök, utan upp och ner med kurvor, dropp mm.. Har med väldigt enkla medel fått till en rätt bra bana faktiskt, väldigt jobbig är den åtminstone.
Känslan i kroppen var bra, kunde trycka på riktigt bra. Återhämtade mig bra mellan backarna också, visst blev jag trött på sista varvet men det ska man ju bli:-D Tar med mig att jag trotts maxpuls kunde fortsätta trampa, sen att jag ska hålla på drygt den dubbla tiden på SM försöker jag glömma att tag till.. Att jag nu även kör utför mitt hopp och känner mig trygg är härligt, det trodde jag inte för nån månad sen... Men är väl så att övning ger färdighet, även för gubbar:-)
Hoppas nu att känslan stämmer, för då är jag på rätt väg.

Nu ska även min cykel vara på G, tydligen har den varit på lite villovägar. Men nu på väg åt rätt håll:-) Idag blir det ett lugnt skogspass, med några korta naturliga intervaller.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift