Tolvtjärnsloppet

Nästa lördag den 1/8 är det dags för Tolvtjärnsloppet, ett otroligt vacker långlopp. Tufft som fasen brukar det vara också, väggade totalt ifjol och tog mig knappt imål. Hoppas det var första och sista gången jag gjorde det såpass ordentligt... Har sett framemot detta lopp iår, är ute efter lite revanch. Loppet ligger mitt i uppbyggnaden mot LL-SM, men min kropp brukar funka rätt bra med hård träning i sig. Sen är det perfekt att kunna ha årets kanske tuffaste lopp i denna uppbyggnad, bättre träning finns ju inte:-) Men sen vill jag verkligen vinna detta lopp, så kommer att slita ont som bara den!! Ger mig nog även nån lugn dag innan också för att vara lite pigg till loppet, för som sagt vill jag bryta Härnösands dominansen som varit här;-) Hoppas alla som cyklar kommer dit, för detta lopp är värt att åka!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

Tack