-19

Fy va kallt det var i morse, -19 är inte skoj just nu. I februari är man van så då är det lugnt, men nu fryser jag.. Tur jag har garaget då, där är det lagomt varmt för att plåga sig.
Men var väldigt tungt imorse, hade svårt att komma in i bubblan. När man kommer in i den är det lättare att plåga sig, nu var jag ofokuserad istället. Tog nästan 15 min innan jag kom in i det, men fick kämpa hela passet.. Fast det blev gjort och nu kan jag känna mig nöjd, ända tills nästa pass senare idag. Då gäller det att fokusera om igen...

Inne i 4e veckan av 5 nu, så att man börjar bli seg vissa pass är bara naturligt. Bara att borra ner huvet så kommer resultaten sen:-)

Kommentarer

Ibland undrar jag varför vi på bor så långt norrut, även om jag nu sitter på planet och längtar hem. Dock inte till vädret. 52 graders skillnad mellan Västerbotten och Gran Canaria - det är en del.
Samuel sa…
Viss skillnad ja:-) Men i februari är man van, då funkar det bättre. Men nog vore det härligt med 25grader varmt..

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift