Kompiskampat

Blev en tjuga igår, klockan blev mkt och orken för att köra längre fanns ej. Ville ha lite lördagsmys med familjen i soffan också, så efter att jag lagt den minsta drog jag ut i garaget. Hade inga större förhoppningar efter en lång dag med krattning och massa andra aktiviteter, så kände mig sliten. Men hade ätit pizza och Nutellakladdkaka, så borde ha bra med bränsle:-)

Satte igång efter 5min uppvärmning, första 7-8 min gick skitlätt. Sen började det bli jobbigt, och efter 14min blev det hemskt.. Fick sänka kadensen för att orka sista biten, så öppnade för hårt!  Jaja alltid lär man sig nått.  Men får se när jag gör detta nästa gång.. Watten då?? Jo landade på 366.5w, tror det är det bästa jag gjort nån gång på en tjuga. Så känns jobbigt att förbättra:-)

Kommentarer

Anonym sa…
Klapp, klapp :)Tror då på 380 watt någon gång under våren.
Samuel sa…
Det kan man ju hoppas på:-)

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift