60/120*12 + 10*30sek..

Gårdagen blev en bra träningsdag, dom jag skrev igår så började det med 60/120. Orkade en mer än tidigare, och fick till 12 st. Härligt att bli starkare!! 

Sen fortsatte det med 30sek intervaller med 2.30min vila mellan när jag jobbat klart, körde 10st med målet att vara över 700w på samtliga. Höll mig mellan 720-750w på samtliga, utom sista då nån slog in stoppknappen efter 24sek. Blev omöjligt att hålla uppe trycket, så då föll jag ner under 700w. Trotts förlusten på sista spurten så var jag nöjd över passet, målet var ju att vrida ur det sista och det gjorde jag. Nu blir det vilodag idag, vore det inte för barnen skulle jag inte lämna soffan.. Men nu måste man nog se till att aktivera dom lite:-)

Blev nu 8 raka dagar med träning, hann med 12pass under dessa dagar. Brukar inte träna mer än 6dagar i rad, men man måste ju anpassa sig efter övriga livet. Så då blev det så här, och orkade ju med det. Inte dåligt med ett pb på sista dagen av ett sånt block:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift