Börjar se framåt..

Något som jag ser som ett bra tecken är att jag börjat drömma om framtiden igen.. Då kanske man kommer bli återställd åndå, för utan framtidsdrömmar står jag still. Kollar lopp jag vill köra i höst, och även mkt material tankar. Har faktiskt börjat sakna en HT, tycker dom är snyggare än FS. Sen är det så mkt enklare med HT, även rätt mkt billigare. Gillar även känslan i en lätt och rapp Hardtail cykel, sen är dom svenska långloppen såpass tekniskt lätta att en HT funkar. Men sen vet jag ju att jag är snabbare på en heldämpad, så kommer nog bli en sån ändå :-)
Sen vill jag ha en fatbike i vinter, vill helt enkelt kunna köra mer ute i vinter. Så planen för att bli återställd och året framöver börjar ta form, hoppas det ska gå bra.

Brukar ha olika ledord för mina säsonger, till den som kommer snor jag lite av en av mina sponsorer. För mottot för 2016/2017 får bli: Never lose your dream..

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Efter VM..

Typiskt Zwift...

VM på Zwift